воскресенье, 22 декабря 2013 г.

Džiugios žinios

Viešpaties malonė visiems Dievo vaikams.
2 Samuelio 12 skyrius 25 eilutė. - Įdomi naujiena, kad Saliamoną Viešpats pavadino Jedidiju. Viešpats siuntė pranašą Nataną, kad vaiką pavadintų Jedidiju nuo Viešpaties žodžio ir pagal Viešpaties žodį!!! Džiugi naujiena, džiugi žinia.

Dar vienoje vietoje,Šventas Viešpaties žodis kalba per išmintingą moterį, 2 Samuelio 14,14 - Mes visi mirštame ir esame, kaip ant žemės išlietas vanduo, kurio nebegalima surinkti, tačiau Dievas neatima gyvybės, bet atranda būdą, kad ištremtieji nebūtų atstumti nuo Jo.

Dievas taipogi prakalbo per tarnaitę Viešpaties mūsų Dievo Gyvojo -  Karalius juk išklausys ir išgelbės savo tarnaitę iš rankos, siekiančios išnaikinti mane  ir mano sūnų iš Dievo mums skirto paveldėjimo. Mano valdovo karaliaus žodis nuramino mane. 2 Samuelio 14,16-17.

Dar sužinojau įdomią žinią, iš tos pačios 17 eilutės, kad Karalius yra kaip Dievo angelas skiriantis gera nuo pikto.

Taipogi 2 Samuelio 23 skyrius 3-5, - Izraelio Dievas pasakė, Izraelio uola man kalbėjo: "Kas valdo žmones teisingai, bijodamas Dievo, yra lyg giedro ryto šviesa, saulei tekant, ir po lietaus dygstanti švelni žolė iš žemės." Tokie yra mano namai su Dievu. Jis su manimi sudarė amžiną sandorą, tvirtą ir nekintamą. Mano išgelbėjimas ir mano troškimai kyla iš Jo. Amen.

Комментариев нет: