среда, 16 октября 2013 г.

Mano šiandienos malda.

    Viešpatie, Dieve mano, Aš atiduodu Tau visus savo rūpesčius ir nerimą, dėl ko taip stipriai nerimauju. Tu žinai man svarbius įvykius.Tu žinai, dėl ko mano širdis dūsauja. Visi mano širdies dūsavimai tau matomi. Padėki man, prašau,Viešpatie mano, mylimiausias, svarbiausias Tu man iš visų, nes neturiu nė vieno tikro draugo.Visus nerimus Tau atiduodu, Mano Viešpatie, Jėzau, kad nepaskesti liūdesio ašarose. Pasitikiu tik Tavimi, Dieve mano, Jėzau. Jieškau Tavo rankų atsiremti. Branginu, ir saugau Tavo bendravimą su manimi. Visus Tavo žodžius, man skyrtus įdedu giliai į savo širdį, apmąstau Tavo pasakymą, paraginimą. Mylimasis mano, labai Tavęs pasiilgau. Man trūksta Tavo švelnumo. Mano laimės Viešpatie, kada Tu gryši pas mane, ir pradžiūginsi mano sielą.Tu pasakei, kad niekas mūsų neišskirs.Tavimi, Viešpatie,Dieve mano, aš patikėjau.Tau pašvenčiau savo gyvenimą, Tavo keliu einu,Mano Dieve, Jėzau. Myliu Tave labai,labai. Dėkoju Tau, mano Dieve, kad rūpinies manimi. Tu suteiki man visko, ko man reikia. Dėkoju Tau už tai.Garbinu ir šlovinu Tave, mano Viešpatie, ir mano Dieve, mylimiausias. Mylimasis mano, myliu tave taip, kaip nė vienas kitas žmogus. Aš ypatinga Tavo akyse, mano Dieve. Džiaugiuosi, kad suteikiu Tau džiaugsmo. Linkiu,daugiau džiaugsmo, kad galėtai džiaugtis manimi daugiau. Tavo mylimoji dukrelė amžių amžiams, be galo. Amen.

Комментариев нет: